Total Pageviews

Saturday, April 2, 2011

Take a look at me now

Hej! Jag är sämst i världen på att uppdatera, jag vet jag vet.

Igår var jag hemma hos jocke med han och hans familj och ulla och sniden, det var riktigt roligt! Jag fick så fina presenter!! Tack så otroligt mycket återigen! <3 Visar bild nedanför :) Jag bakade en kladdkaka när jag kom hem till dem, den vart så god så!

Idag är det bara mysdag som gäller, crille är påväg hem med kebabtallrikar till oss alla, gött!

Imorgon är det min födelsedag, då kommer fina flickor och firar mig. Då blir det massa smörgåstårta och tårta! Yummie!
Nu ska jag lägga mig hos plutten.

Av Jocke fick jag ett apsnyggt iPhone skal, sjukt härlig färg! :)
Av Nettan och Christer fick jag en berlock klacksko, jag är helt förälskad i den... Så himla fin!

No comments:

Post a Comment