Total Pageviews

Wednesday, March 30, 2011

I keep dancing on my own

Sho!

Idag har jag varit på praktiken och det är lika roligt som alltid. Jag tog med mig 2 stycken ner på dragspelet och dansade! Sen var jag med på personal mötet, skulle fråga chefen om jag fick vara på den avdelning jag är på nu, men det hanns inte med eftersom dem pratade om annat och ville gärna inte störa. :) Men imorgon ska jag knacka på hennes dörr. Vill verkligen vara där i sommar, jag trivs oerhört bra!

Efter praktiken gick jag och Alexandra till Factory och kollade på Converse skor. Jag ska köpa en par beigea snarast. Jocke var även där, sen bestämde vi oss alla 3 att gå till Joan's och äta. Kl 5 gick jocke och klippte sig, han blev skit snygg! Sen tog vi bussen hem 17:20. Gick 1km innan pappa kom farandes med bilen då han varit i vingåker.

Har varit ute på en 3km promenad runt trekanten. Åh, så skönt väder det är ute! Gick med musik och solglasögon på. Love it!

Nu ska jag plugga ekologi och sedan ska jag inte göra något. Puss!


No comments:

Post a Comment