Total Pageviews

Thursday, April 7, 2011

ARE YOU LEAVING?

Hejsan hoppsan!

Idag har jag haft en så härlig och rolig dag på praktiken. Vi har haft lite massage och tagit hand om oss själva. Bakat o massa sådant, har alltid haft något att göra. Det gör att dagarna går fort samtidigt som man har väldigt kul.

Idag har jag och jocke varit tillsammans i 21 månader, och fler ska det bli. För jag älskar Jocke så mycket så jag nästan spricker! <3 Vi åt på Joan's förut, och då fick vi även sällskap av min faster Seija & Göran, det var mycket trevligt! :)

Jag har provat lite kläder tills imorgon. Jag har bestämt mig. Kommer bli kul imorgon! För er som inte vet så ska jag ställa till med klassfest här hemma hos mig. Det blir grymt!

Nu ska jag mysa vidare med min sötgöte. Puss!

No comments:

Post a Comment