Total Pageviews

Monday, April 4, 2011

Tårtkoma

Hej mina kära vänner! Ni som fortfarande står ut med att gå in på min blogg utan några gigantiska förhoppningar om en uppdatering. Men nu har jag tid. Jag har faktiskt varken haft lust eller tid med detta.


Igår fyllde jag år, tjejerna kom och firade mig och vi hade så roligt! Vi åt smörgåstårta och hallonmosstårta! Det var så gott.. självklart måste man göra samma race några timmar efter. Skapligt ont i magen när man gick o la sig hade man. Haha! Sofi sov kvar igår, vi pluggade som hästar inför ekologi provet vi hade. Det gick skit bra när vi övade på alla frågor. Jag svarade på allt på provet, hoppas det gick hem!!!


Ikväll kom steffi och basse hit, jag fick 400kr av basse, så himla behövligt!! Av steffi fick jag ett otroligt snyggt halsband med äkta guldkedja. Tro hopp och kärlek. O så fick jag en ljuslyckta med ljus och en doftflaska. och en bodylotion. Så himla snälla och fina syskon jag har! :)


Kom precis in efter en 3km promenad i skogen med mamma, steffi och hundarna. Min andra promenad för idag. Gick nämnligen hem från bussen, hihi.


Nu förstår jag att ni kanske inte läst allt som jag skrivit. Skriver ganska mycket dötext, haha! :)

PUSS!
Ser den inte oemotstånderlig god ut?

No comments:

Post a Comment