Total Pageviews

Saturday, March 26, 2011

Stay strong

Idag har varit en lugn och mys dag. Har varit ute och gått med mamma och ginza, inte sixten för han sover borta inatt. Han är hos en tjej som kanske vill köpa honom, men vi får se hur det blir med den saken. Jag saknar honom faktiskt lite, han livar upp stämningen här hemma.

Jag har städat iordning på mitt rum, nu är det sådär mysigt som jag vill ha det. Jag älskar min mörkrosa lampa för det blir så mysigt ljus här inne. Har även målat naglarna och provat lite kläder. Jocke och pappa kollar på skräckfilm, jag kände att jag inte var på det humöret, jag vill skratta. Därför ska jag fortsätta kolla på Bröllop och Jäkelskap som jag började kolla på lite igår. Jag älskar det!

Hittade förresten mina shorts som jag sydde i 9:an någon gång tror jag?

No comments:

Post a Comment