Total Pageviews

Thursday, March 24, 2011

Daddy please don't, we're gonna get married, just you wait and see!

Hej! Jag är helt tokig i Run, Joey Run. Den är så himla bra!

Idag har det varit en vanlig dag på praktiken, likaså igår. Jag har haft så roligt dem här två dagarna, kommer vara sorgligt att sluta där sen. Jag har kommit så nära alla nu.

Senare kommer Alexandra till mig och sover kvar, hon har också köpt en iPhone idag så jag ska be pappa installera den åt henne.

Just nu kollar jag på Glee, det är så bra så man vill aldrig att det ska ta slut! Nu ska jag fortsätta, btw så är jag sjukt förkyld. Jag hatar det, jag har nyss haft värsta influensan, o så blir jag förkyld.. USCH!

Nu är det riktigt skönt väder ute. Hoppas det stannar såhär, jag har otroliga vårkänslor!!!!

No comments:

Post a Comment